Translate this Blog in your language

Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου 2010

Οδηγίες για μετανάστευση στην Αυστραλία.

ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΤΕ ΑΝΑΛΟΓΑ

Αυξάνονται τον τελευταίο καιρό τα μηνύματα που λαμβάνουμε στον «Νέο Κόσμο» από Έλληνες επαγγελματίες με ερωτήσεις για το πώς μπορούν να έρθουν στην Αυστραλία για να εργαστούν. Με την ίδια συχνότητα φθάνουν ανάλογα μηνύματα.

Από τις ερωτήσεις τους, προκύπτει η αγωνία για το πώς θα εξασφαλίσουν μία εργασία, έστω και τόσο μακριά, μία αγωνία που μοιράζονται με χιλιάδες άλλους συντοπίτες τους και που μάρτυρές της γινόμαστε και εμείς οι Έλληνες της Αυστραλίας, μέσα από την επικοινωνία μας με συγγενείς και φίλους που ζουν στην Ελλάδα.

Με σεβασμό σ’ αυτή την αγωνία, ο «Νέος Κόσμος» ερεύνησε πώς και ποιος μπορεί να μεταναστεύσει στην Αυστραλία, προτείνοντας, μέσα από αυτήν την μικρή έρευνα, ένα χέρι βοήθειας σε όσους θέλουν να αναζητήσουν ένα καλύτερο αύριο στη χώρα που τόσοι Έλληνες και Ελληνίδες σήμερα αποκαλούν «δεύτερη πατρίδα» τους.

Η μετανάστευση στην Αυστραλία δεν...
είναι πλέον εύκολη υπόθεση, δεν είναι όμως και αδύνατη. Χρειάζεται υπομονή και επιμονή προκειμένου να φτάσει κάποιος στη «δεύτερη πατρίδα» μας, αλλά οι κόποι του θα ανταμειφθούν. Η οικονομία της Αυστραλίας συγκαταλέγεται σήμερα ανάμεσα στις πλέον δυναμικές οικονομίες του πλανήτη και συνεχίζει να αναπτύσσεται. Η Αυστραλία δεν πρόκειται να απογοητεύσει επαγγελματικά τουλάχιστον όσους αποφασίσουν να μεταναστεύσουν εδώ.

ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

Προκειμένου κάποιος να πάρει βίζα μόνιμης παραμονής, θα πρέπει να έχει συγγενείς στην Αυστραλία, οι οποίοι θα δεχθούν να λειτουργήσουν ως εγγυητές. Αυτό μπορεί να ισχύει για κάποιους Έλληνες, αλλά δεν είναι η πλειοψηφία.

Στην πλειοψηφία τους, αυτοί που θέλουν να μεταναστεύσουν είναι ειδικευμένοι εργαζόμενοι και, ως τέτοιοι, έχουν δύο επιλογές προκειμένου να τους δεχθεί η χώρα μόνιμα.
Τα επαγγέλματα που αυτή τη στιγμή έχουν ζήτηση στην Αυστραλία είναι πολλά. Περισσότερες και λεπτομερείς πληροφορίες για αυτά τα επαγγέλματα υπάρχουν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Μετανάστευσης και, συγκεκριμένα, στη διεύθυνση http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/1121i.pdf.
Σε αυτή τη λίστα επαγγελμάτων δεν υπάρχει επίσης και ο κωδικός που είναι απαραίτητος όταν κάποιος κάνει αίτηση για βίζα, αλλά και ο αρμόδιος επαγγελματικός φορέας που πρέπει να αναγνωρίσει τα προσόντα αυτού που κάνει αίτηση για τη χορήγηση βίζας εργασίας.

Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση σε χημικούς Μηχανικούς για τους τομείς της εξορυκτικής βιομηχανίας, ανώτερων διοικητικών στελεχών για επιχειρήσεις, γεωλόγων, μαθηματικών, ιατρών παθολόγων, οφθαλμιάτρων, παιδιάτρων και δερματολόγων, φαρμακοποιών για νοσοκομεία, δασκάλων γενικά, αλλά και δασκάλων για παιδιά με ειδικές ανάγκες, χημικών, ηλεκτρολόγων μηχανικών, ηλεκτρονικών, μαραγκών και άλλων.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση βίζας είναι η καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
Υπάρχουν δύο τρόποι να χορηγηθεί βίζα εργασίας.

1. Αυτός που κάνει αίτηση να βρει εργασία μόνος του μέσω του Ίντερνετ και ο μελλοντικός του εργοδότης να στηρίξει την αίτησή του για τη χορήγηση βίζας.
2. Να έρθει ανεξάρτητα εδώ, με την προοπτική να απασχοληθεί σε κάποιο από τα επαγγέλματα που αναγράφονται στην παραπάνω λίστα.

ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ
Υπάρχουν πολλά πρακτορεία εύρεσης εργασίας στο Ίντερνετ, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν προκειμένου να ψάξουν για δουλειά. Τα δύο δημοφιλέστερα είναι το http://www.seek.com.au και το http://www.mycareer.com.au. Οι περισσότερες διαθέσιμες θέσεις εργασίας βρίσκονται στην επαρχιακή Αυστραλία, μακριά από τα αστικά κέντρα και όσον αφορά τις Πολιτείες της Αυστραλίας, στη Δυτική Αυστραλία που αυτή τη στιγμή διψά στην κυριολεξία για ειδικευμένους εργαζόμενους.
Αν ο εργοδότης επιλέξει ότι θέλει να απασχολήσει κάποιον από την Ελλάδα, τότε το επόμενο βήμα του αιτούντα βίζα θα είναι να ζητήσει ειδική επιστολή από τον εργοδότη που θα εγγυάται την απασχόλησή του στην Αυστραλία και να κάνει αίτηση για βίζα Τύπου121/856.

Θα πρέπει να πούμε ότι όσοι θέλουν να εργασθούν στην επαρχιακή Αυστραλία, θα πρέπει να το ξεκαθαρίσουν, γιατί έχουν και περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν στην αίτησή τους.
Επίσης, μπορούν να κάνουν αίτηση για χορήγηση βίζας εργασίας, χωρίς να έχουν βρει κάποιο εργοδότη, αλλά είναι ωφέλιμο με το που θα κάνουν την αίτηση για βίζα να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του υπουργείου Μετανάστευσης όπου θα καταχωρήσουν όλα τους τα στοιχεία και το βιογραφικό τους σε μία λίστα Ειδικευμένων Εργαζομένων.
Είναι ωφέλιμο, γιατί αυτή η λίστα είναι το εργαλείο των εργοδοτών που μέσα της ψάχνουν να βρουν τον εργαζόμενο που θέλουν και την εργασία του οποίου θα εγγυηθούν.

ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ
Το Υπουργείο Μετανάστευσης αυτή τη στιγμή έχει παύσει τη χορήγηση βίζας μετανάστευσης σε ειδικευμένους εργαζόμενους. Οι βίζες αυτές είναι οι λεγόμενες βίζες Skilled Independent Migrant subclass 175, Skilled Sponsored subclass 176, Skilled - Regional Sponsored provisional visa subclass 475.
Εκείνο που μας έκανε γνωστό η κ. Κάθριν Μέιν, από το Υπουργείο, είναι ότι αυτοί οι τύποι βίζας θα επανέλθουν σύντομα και ότι όποιος θέλει, μπορεί να κάνει αίτηση ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του υπουργείου εδώ όπου και υπάρχουν όλες οι πληροφορίες για τα δικαιολογητικά και άλλα έγγραφα που θα χρειαστείτε.

Επίσης, υπάρχουν και άλλοι τύποι βίζας, παρόμοιοι με τους παραπάνω, όπως η βίζα subclass 886, Regional visa subclass 887, subclass 487, η βίζα ειδικευμένων αποφοίτων πανεπιστημίου Graduate visa subclass 485. Υπάρχει όριο ηλικίας για όσους θέλουν να κάνουν αίτηση για χορήγηση βίζας ειδικευμένου εργαζόμενου όταν δεν υπάρχει εγγύηση εργοδότη. Δεν θα πρέπει το άτομο να είναι κάτω των 18 ετών και άνω των 45 και για την αίτηση αυτών των τύπων βίζας θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να πληρώσει $2,525.
Περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πάρουν από την Πρεσβεία της Αυστραλίας στην Ελλάδα με λεπτομέρειες για τα έγγραφα που χρειάζονται.
Η κ. Μέιν, από το Υπουργείο Μετανάστευσης, ανέφερε ότι οποιαδήποτε βίζα διεκπεραιώνεται μέσα σε λίγους μήνες και, σε κάθε περίπτωση, αυτός που κάνει αίτηση πρέπει να υποβληθεί και στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.

Όπως προαναφέραμε, η διαδικασία δεν είναι απλή και η επιτυχία δεν είναι εγγυημένη, αλλά μεγάλος αριθμός ειδικευμένων μεταναστών φτάνει κάθε χρόνο στην Αυστραλία, γεγονός που σημαίνει ότι έστω και με την περίπλοκη διαδικασία τα καταφέρνουν.

ΣΗΜΕΙΑ-«ΚΛΕΙΔΙΑ»

1. Περισσότερες πιθανότητες να πάρουν βίζα ειδικευμένου εργαζομένου έχουν όσοι επιλέξουν να κάνουν αίτηση για να εργαστούν στην επαρχιακή Αυστραλία. Εκεί παρατηρείται μεγάλη έλλειψη εργατικού δυναμικού. Η συγκεκριμένη βίζα ονομάζεται RSMS 119/857 και περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στην ιστοσελίδα εδώ.

2. Η καλύτερη λύση για τη σχεδόν βέβαιη χορήγηση βίζας είναι να υπάρχει εργοδότης που θέλει να εγγυηθεί εργασία για τον ειδικευμένο μετανάστη.

3. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, είτε έχει εξασφαλίσει εργασία είτε όχι, αυτός που υποβάλει αίτηση για βίζα πρέπει να καταχωρίσει τα στοιχεία του στην λίστα Ειδικευμένων Μεταναστών που θα βρει στην ιστοσελίδα του υπουργείου Μετανάστευσης.

4. Για βίζα ειδικευμένου εργαζόμενου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση από το εξωτερικό ή από την Αυστραλία. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να ταξιδέψει στην Αυστραλία ως τουρίστας με ανάλογη τουριστική βίζα τριών μηνών, να βρει εργοδότη που θέλει να τον απασχολήσει και να παραμείνει στην χώρα κάνοντας αίτηση για βίζα ειδικευμένου προσωπικού και να παραμείνει στην Αυστραλία επ’ αορίστου αν ο εργοδότης του εγγυηθεί μόνιμη εργασία. Μετά από τέσσερα χρόνια παραμονής στην Αυστραλία με βίζα μόνιμης κατοικίας, ο μετανάστης έχει το δικαίωμα να γίνει Αυστραλός πολίτης.

Όπως προαναφέραμε, η διαδικασία δεν είναι απλή και η επιτυχία δεν είναι εγγυημένη, αλλά μεγάλος αριθμός ειδικευμένων μεταναστών φτάνει κάθε χρόνο στην Αυστραλία, γεγονός που σημαίνει ότι έστω και με την περίπλοκη διαδικασία τα καταφέρνουν.
 
από το palmografos

79 σχόλια:

  1. ειμαι γεννημενη στον Καναδα εχω συγγενεις στην Αυστραλια, θελω να μεταναστευσω εκει κ εχω τελειωσει νοσηλευτικη κ κομμοτικη στην περιπτωση μου, δηλαδη που εχω βιζα εχω κ περισσοτερες πιθανοτητες να μεταναστευσω??? παρακαλω θελω απαντηση γρηγορα για το λογο του οτι πρεπει να παω κ στη Θεσσαλονικη οπου βρισκεται η πρεσβεια του Καναδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω τελειώσει αγγειοπλαστική, τεε πληροφορικής, ιεκ πληροφορικής και οικονομία και διοίκηση δεν έχω συγγενής στην Αυστραλία και θέλω να πάω για δουλειά τι να κάνω για να πάω εκεί το e-mail μου είναι pavlosgiak@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'Εχω τελιώσει αει κοινωνικής διοίκησης με κατεύθυνση την κοινωννική πολιτική και επιθυμώ να εργαστώ στην Αυστραλία,δεν έχω συγγενείς εκεί,θα ήθελα να με ενημερώσετε αν είναι εύκολο για το τι θα πρέπει να κάνω ουτώς ώστε να βρω δουλειά εκεί.e-mail pantou1966@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω Αυστραλιανή Υπηκοότητα και επιθυμώ να εργαστώ στην Μελβούρνη όπου έχω και συγγενείς. Έχω σπουδάσει φωτογραφία σε ιδιωτικό ΙΕΚ και έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια Γραφιστικής και Ιντερνετ. Θα ήθελα σας παρακαλώ να μάθω πώς πρέπει να κινηθώ ωστε να πετύχω τον στόχο μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είναι ένα πολύ σοβαρό εγχείρημα και με μεγάλο ρίσκο γι'αυτό πιστεύω πως τα βήματα πρέπει να είναι προσεκτικά και με μεγάλη οργάνωση.
    Ευχαριστώ πολύ.
    e-mail: chrysoulatsiapa@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω τελειώσει βοηθός μικροβιολόγου και ενδιαφέρομαι να βρω εργασία στην Αυστραλία και συγκεκριμένα στην Δυτική περιοχή, τόσο σε κάποια κλινική, όσο και σε κάποιο άλλο ιδιώτη. Έχω τρία χρόνια προϋπηρεσία σε ίδρυμα κοινωνικής ασφάλισης (ικα) καθώς και 1 χρόνο σε διαγνωστικά κέντρα, λόγω έλλειψης προσωπικού στη μονάδα που εργαζόμουν εκτελούσα και χρέη νοσοκόμας όπου χρειαζόταν και ήταν αρκετά τακτικά, κυρίως στο καρδιολογικό τμήμα. Θα θελα να μάθω τι πρακτικά προβλήματα θα αντιμετωπίσω καθώς δεν έχω κάποιο συγγενή στην Αυστραλία να εγγυηθεί για το άτομο μου. Επίσης θα θελα να μάθω πόσο κοστίζει το κόστος διαβίωσης στην περιοχή καθώς και τις συνθήκες. Ευχαριστώ πολύ. agvasili@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειμαι αρτοποιος τεχνιτης, εχω συγγενεις στην Μελβουρνη,ειμαι παντρεμενος και εχω ενα παιδι 3 μηνων,τα αγγλικα μου ειναι μετρια στην ομιλια την γραφη και αναγνωση, της γυναικας μου τα αγγλικα ειναι αριστα .Θα ηθελα να μαθω τι χρειζεται για να μεταναστευσω μονιμα με την οικογενεια μου στην Αυστραλια, ποιοι ειναι οι μισθοι οχι μονο ως αρτοποιου αλλα και σε εργοστασια ως ανειδικευτου εργατη. Επισης απο διαμονη σε σπιτι ποσο κοστιζουν τα ενοικια, η αν σου παρεχει η Αυστραλια σπιτι για καποιο χρονικο διαστημα. Και το κυριοτερο δουλεια πως μπορω να βρω οταν ερθω (με το καλο..)! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ. manos13pan@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι 25 ετών και είμαι απόφοιτη λυκείου. Δεν έχω συγγενείς στην Αυστραλία. Είμαι εργαζόμενη απο 18 ετών και ενδιαφέρομαι να μεταναστεύσω στην συγκεκριμένη χώρα. Έχω άριστη γνώση αγγλικών αλλά αυτό αρκεί; Υπάρχουν δουλειές για ανειδίκευτους, και τι πιθανότητες υπάρχουν να με δεχτούν; Θα το εκτιμούσα πολύ αν μου απαντούσατε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. kikisalakou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι 25 ετων, παντρεμένη. θέλουμε με τον αντρα μου, 28 ετών, να παμε μόνιμα στην Αυστραλία. Είμαι βοηθός μικροβιολόγου. δεν εχω εργαστεί όμως με ένσημα στην ειδικότητα αυτή. τα τα τελευταία 3 χρόνια εργάζομαι σε λογιστικο γραφείο. ο σ΄θζηγος μου είναι μάγειρας(ιδιωτικής σχολής). δεν έεχουμε συγγενείς εκεί. απλά θέλουμε να φύγουμε για μία καλύτερη ζωή γιατί στη χώρα μας(ελλάδα)δεν έχουμε προοπτικές τόσο εμείς όσο και τα παιδια μασ(μελλοντικά). πιστεύεται οτι μπορει να μας εγκρίνουν για τέτοιο λόγο?
    anouk-2@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειμαι 36 χρονων παντρεμενη και θελω με τον συζυγο μου να μεταναστευσουμε στην Αυστραλια.Εγω ειμαι κοινωνικη λειτουργος (ΤΕΙ)καιεργαζομαι σε προγραμμα βοηθεια στο σπιτι εδω και 10 χρονια.Ο συζυγος ειναι δασοπονος (ΤΕΙ)και εχει θερμοπηπειο.Εχουμε δυο παιδια και γιαυτο μεγαλη ανασφαλεια γι το τι μας επιφυλασσει το μελλον εδω ιδιως αν χασω την δουλεια μου. Τα αγγλικα μου ειναι σε επιπεδο Lower.Στην Αυστραλια εχω μακρυνους συγγενεις και μια φιλη. Οι γονεις μου ειχαν μεταναστευσει και αυτοι στην Αυστραλια αλλα οχι για πολυ.Εχουμε ελπιδες για κατι καλυτερο εκει?
    barbavaya@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ!ΕΧΩ ΑΔΕΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ !ΕΧΩ ΠΤΥΧΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ Β1!ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΣΤΡΛΙΑ !ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΧΩ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΒΙΖΑ?ΕΙΜΑΙ 38 ΕΤΩΝ!nikosesp@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΙΜΑΙ 38 ΕΤΩΝ !ΕΙΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ!!ΕΧΩ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ!ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ!ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΒΙΖΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ?nikosesp@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ 24 ΚΑΙ 27 ΧΡΟΝΩΝ ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ. Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΣ.Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ ΤΕΙ PROJECT MANAGER ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΤΥΧΙΟ ΤΕΕ ΒΟΗΘΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑ Ε' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑΤΟΣ ΛΑΡΣΙΝΟΣ Α.Ε. ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΕΝΣΗΜΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ????ΚΑΙ ΤΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ VISA???? ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΙΑ ΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ε-ΜΑIL:alex_petropoulou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ειμαι 37 ετων και ο συζυγος 39 και εχουμε 2 παιδακια...στον συζυγο προσφεραν δουλεια λογιστου οπου εχει και πτυχιο χωρις ομως να εχει πολλα χρονια εργασιας σε αυτο..ο εργοδοτης το ξερει και συνεχιζει να μας ζηταει...εχουμε ελπιδες ή οχι;..ακομα επειδη εγω εχω συγγενεις εκει εχουμε εξασφαλισει σπιτι μια και μας παραχωρουν ενα οι δικοι μου...σε αυτην την περιπτωση που υπαρχει η προσφορα εργασιας τι γινετε...παιρνουμε αμεσα βιζα ή οχι και ποσο χρειαζετε να περιμενουμε για αυτην..τι χαρτια χρειαζετε να εχουμε..ακομα αν ξερετε και ποσο θα στοιχισει μια και εχω ακουσει οτι ειναι καπως ακριβες..σας ευχαριστω πολυ αν μπορειτε απαντηστε μου οσο γινετε γρηγοροτερα γιατι η προσφορα εργασιας ισχυει μεχρι τον αυγουστο...
    ευχαριστω πολυ ξανα...
    louiziannamefsout@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειμαι 35 ετων και εχω αμερικανικο διαβατηριο, ο συζηγος μου 34 και εχει ελληνικο διαβατηριο και 2 παιδια 5 και 2 ετων.Χωρις συγγενης στην αυστραλια.Θελουμε να μεταναστευσουμε εκει.Γινεται? Και αν ναι,πως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειμαι 35 ετων και εχω αμερικανικο διαβατηριο, ο συζηγος μου 34 και εχει ελληνικο διαβατηριο και 2 παιδια 5 και 2 ετων.Χωρις συγγενης στην αυστραλια.Θελουμε να μεταναστευσουμε εκει.Γινεται? Και αν ναι,πως? email boom-76@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έχω τελειώσει βοηθός μικροβιολόγου έχω κάνει πρακτική αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να βρω δουλειά στο αντικείμενο μου. έτσι εργαζόμουν για 8 χρόνια ως ιατρικός επισκέπτης...... Τώρα με την κρίση μας πήρε και μας σήκωσε.... και έχω 7 μήνες άνεργη..... στο παρελθόν είχαμε πάει στην Αυστραλία για μόνιμα.... αλλά δυστυχώς οι γονείς μου δεν μπόρεσαν να συνηθίσουν και γυρίσαμε.... πηγα και σχόλιο εκεί!!!! μιλάω πολύ καλά αγγλικά και έχω και συγγενείς στο Σίδνεϊ!!! θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει κάποιο γραφείο που να ασχολείται με την έκδοση βίζας για εργασία;;;; γιατί με την πρεσβεία εδώ δυστυχώς δεν μπορώ να εξυπηρετηθώ και πρέπει να απευθυνθώ στην πρεσβεία στο Βερολίνο!!! Μπορείτε να μου δώσετε κάποιες πληροφορίες γιατί δεν ξέρω από που να ξεκινήσω!!!! ευχαριστώ.....
    natismirnioti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σας.Ειμαι 23 ετων κ τελειωνω σε ενα εξαμηνο την σχολη μου κ οποια ειναι (τει) πολιτικων δομικων εργων, δηλαδη πολιτικος μηχανικος αλλα τεχνολογικης εκπαιδευσης κ οχι πανεπιστημιακης.Δεν εχω ελληνικη υπηκοοτητα αλλα αλβανικη.Ενδιαφερομαι για εργασια στην Αυστραλια, δεν εχω απολυτως κανεναν συγγενη εκει.θα ηθελα μερικες πληροφοριες για το κοστος ζωης εκει κ αν το πτυχιο μου ειναι αρκετο να εργαστω αξιοπρεπως στην Αυστραλια..Σας ευχαριστω εκ των προτερων artemis.mark@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. γεια σας ειμαι 43 χρονων και ο αντρας μου 36 κι εχουμε ενα παιδι 2,5 χρονων. ενδιαφερομαστε για εργασια στην αυστραλια αλλα δεν εχουμε καποιο συγγενη.ο αντρας μου ειναι επαγγελματιας αθλητης και εχει τελειωσει ηλεκτρολογος εγκαταστασεων χωρις να το εξασκησει ποτε ως επαγγελμα.αγγλικα δεν μιλαμε καλα.πως γινετε να παμε εκει και ποσο θα κοστισει ολη η διαδικασια;που μπορουμε να απευθηνθουμε για περισσοτερες λεπτομερειες; ευχαριστω mpathena_37@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΑΛΔΑ!!!!!!!

    ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ;

    ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ " Ή ΑΝΕΡΓΙΑ Ή ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ;"

    ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ, ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΡΕΦΕΙ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΠΟΤΕ. ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΑΘΙΚΙ ΑΝΕΒΗΚΕ ΕΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ. ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ. Η ΕΛΛΑΣ.

      Διαγραφή
  20. ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΙΜΑΙ 28 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΤΥΧΙΟ ΤΕΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ,ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ADVANCED ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΣΗΜΑ..ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ.ΕΧΩ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!
    Kappanikolia83@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σας! Είμαι 29 χρονών και έχω πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας. Διδάσκω εδώ και 4 χρόνια σε
    φροντιστήρια. Πριν έκανα επιμέλειες κειμένων σε εφημερίδες, ενώ έχω εργαστεί ένα εξάμηνο και ως γραμματέας. Αγαπώ πολύ τη διδασκαλία και θα ήθελα να μάθω αν θα υπήρχε πιθανότητα να δουλέψω σε τάξη στην Αυστραλία ή είναι δύσκολο επειδή είμαι Ελληνίδα. Αν μπορείτε να με ενημερώσετε θα με βοηθούσατε πολύ. cvterzi@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα! Είμαι 28ετων, πτυχιούχος Μηχανικός Έργων Υποδομής με 5ετή εμπειρία σε εργοτάξια και 2ετή εμεπειρία σε τεχνικό γραφείο. Σκέφτομαι να μεταναστεύσω στην Αυστραλία μόνιμα γιατί άκουσα οτι εκεί υπάρχουν πολλές δουλειές. Υπάρχει πιθανότητα να βρω δουλειά ως μηχανικός? Αν όχι θα μπορέσω να εργαστώ σε κάποιο άλλο αντικείμενο?
    Δυστυχώς δεν έχω κάποιον συγγενή ή γνωστό εκεί για να με φιλοξενίσει. Θέλω τη βοήθεια σας για το τι πρεπει να κάνω για να πάω στην Αυστραλία.
    Σας ευχαριστω, θα χαρω πολύ να μου απαντήσετε...
    kalog_dim@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. geia sas eimai nosileytis tei ergazomai 6,5 xronia se meθ kardias kai endiaferomai gia ergasia stin aystralia i gia opoiadipote alli doyleia. mporeite na me boithisete pos mporo n a paro biza gia ekei;tha xaro na moy apantisete. pfotiou_kioses@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. aloha, eimai 23 eton kai se 4 mines perno ptixio ilektrologou mixanikou(TEI).Empiria ilektrologou mixanikou den exo.Ergazome omos se eteria me tilepikinoniakes egkatastaseis edo kei 1 xrono.Aglika gnorizo metria den exo omos kanena ptixio aglikon, einai problima?An ipobalo etisi se poso kero tha bgei i visa (xronia i mines?).xristolaris11@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. geia sas eimai 19 etwn kai skeutomai edw kai poli kairo na figw apo tin ellada exw ena ptixeio boh8ou texniti aeriwn kausimwn dld gia to (fusiko aerio)kai twra pira kai to allo dld texnitis aeriwn kausimwn..ta aglika m einai metria alla afto den einai to provlima se 5-6 mhnes teleiwnei afto to 8ema 8elw aplos na m peite ti na kanw kai ti xriazete kai an 8a vrw kapia douleia stin eparxiaki australia to email m einai stergiosthebest@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ 34 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ.Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 35 ΕΤΩΝ ΕΧΟΝΤΑΣ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟΔΟΤΗ.ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ KΑΛΑ ΤΟΣΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ SOL ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΩ.ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ , ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΑ 2 ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ?? ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ! elenigkou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είμαι Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός (ΕΜΠ) με αρκετα χρόνια προυπηρεσίας στην ναυτιλία αλλά και στην βιομηχανία. Μπορεί να με εννημερώσει κάποιος τις ενέργειες για μόνιμη εγκατάσταση στην Αυστραλία αλλά και για εργασία.(anemos55@hotmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεια σας. Είμαι Λογίστρια πρόσφατα άνεργη και ο άνδρας μου ήταν Ιατρικός επισκέπτης για δέκα χρόνια και τον τελευταίο χρόνο άνεργος. Έχω μία κόρη 13 ετών από 1ο γάμο της οποίας έχω την επιμέλεια. Μπορείτε να με συμβουλέυσετε για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε για εργασία και μόνιμη εγκατάσταση στην Αυστραλία? (m_sarridou@yahoo.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλημερα...Ειμαι 30 ετων,αγαμος, ηλεκτρολογος εγκαταστατης με 13 χρονια προυπηρεσιας,εχω τελειωσει ΤΕΕ ηλεκτρολογιας Α' & Β' κυκλο και ΙΕΚ τεχνικου Ανελκυστηρων..ενδιαφερομαι να εργαστω στην Αυστραλια και θα ηθελα αν μπορει καποιος να με βοηθησει,(email : nniicckk25glyfada@Hotmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ενδιαφερει να εργαστεις στην Αθηνα; Σε τεχνικο γραφειο ανελκυστηρων;

      Διαγραφή
  30. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΜΠΩΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ (ΕΓΩ Ο ΣΥΖΗΓΟΣ ΚΑΙ Η 4ΕΤΩΝ ΚΟΡΗ ΜΑΣ.)ΘΑ ΕΚΤΗΜΟΥΣΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ sroula7@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είμαι 36 ετών και η γυναίκα μου 31.θελουμε να πάμε Αυστραλία για εργασία η γυναίκα μου έχει πτυχίο βοηθός μικροβιολογου και εγώ πτυχίο εργαλειομιχανικος.έχω ένα κοριτσάκι 17 μηνών είναι εύκολο να Πάρο τι βίζα για δουλεια? Doukas21aek@yahoo.gr ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπερα σας,
    Ειμαι κ εγω όπως εδώ οι περισσοτεροι στην αναζητηση για το καλύτερο.... μιας και η χωρα μας αδυνατη να δωσει τισ ευκαιριες στην νεα της γενεια!
    Κ για να ειμαι αληθεισ να μας παρεχει τα απαραιτητα πλεον!!!!!
    Ειμαι λοιπον 28 χρονών εχω 5 χρονια προυπηρεσια ως λογιστρια κ εχω τελειωσει ΤΕΙ λογιστικης.Μιλάω καλα αγγλικα(LOWER)και δεν εχω συγγενεις στην Αυστραλια.
    Πως θα μπορουσα να κανω αιτησεις για δουλεια και σε ποια αντικειμενα ,μιας κ η φορολογια μας διαφερει?
    Επιπλεον πως μπορει ενας εργοδοτης να εγγυηθει για την visa σου αν δεν δουλεψεις ενα διαστημα γι αυτον ,ακομα κ αν σε προσλαβουν πριν σε δουν?
    Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων,
    Με εκτιμηση
    filiomavropoulou@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα . έχω αρτοζαχαροπλαστείο, και θέλω να το μεταφέρω στην Αυστραλία δεν ξέρω εάν γίνεται, και εάν μπορούμε να ανοίξουμε η Έλληνες κατάστημα, η μήπως ζητούν εγγύηση χρηματική, η πώς μπορούμε να βρούμε δουλειά στον κλάδο μας,
    Έχω χαρτί από σχολή του οαεδ. Δεν ξέρω εάν μετρά ,
    Και γνωρίζω πολύ στην δουλειά μου μια και μόνο αυτήν ξέρω.
    Λίγα αγγλικά λίγα γαλλικά, λίγα ιταλικά.
    01/11/1968 γεννηθείς με 2 παιδιά.
    Εάν μπορεί κανείς να βοηθήσει ? ευχαριστώ.
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ thessalonikibakery@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε

      εχω ακούσει ότι μπορεί ο καθένας να ανοιξει κατάστημα με κόστος για ατομική επιχειρηση 300 αυστραλέζικα δολαρια και 1500 για Α.Ε
      Υπάρχουν γραφεία λογιστικά που αναλαμβάνουν την αποπεράτωση με ένα μικρό κόστος μέσα σε 2-3 μέρες
      Ελπίζω να βοήθησα

      Διαγραφή
  34. KALISPERA SAS
    EIMAI 23 XRONWN ELLINIKIS YPIKOOTITAS,TO MONO POU EXW EINAI ENA PTYXIO TEE PSYKTIKOY K ME ENDIAFEREI NA FYGW APO TIN ELLADA NA PAW GIA ENA KALITERO MELLON STIN AYSTRALIA, DEN ME ENDIAFEREI TI DOULEIA 8A KANW, APLA 8ELW NA DOULEPSW. TI PI8ANOTITES EXW NA PARW VISA K POU PREPEI NA APEU8IN8W? SAS EYXARISTW POLI EK TWN PROTERWN.
    rafail_k@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. geia sas kai apo mena ego eimai gennimenos australia alla meno xronia edo stin ellada eimai 38 xronon lamarinas sideras me 23 xronia prouperesia thelo na paro ti gynaika mou kai ta dio mou koritsakia 15 kai 3 xronon na figo sti australia gia ena kalitero mellon ti xriazete na kano?an kapios bori na me voithisi tha tou eimai ypoxreos to email mou einai www.giorgockritikoc@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλημερα!ειμαι 26 χρονων κοινωνικη λειτουργος,χωρις προυπηρεσια!:(
    μιλαω αγγλικα αλλα οχι τελεια.περνας απο καποιες εξετασεις;ποσο ευκολο ειναι τελικα να φυγεις;κ αντε κ εφυγες...οταν φτασεις ξενος αναμεσα σε ξενους;υπαρχει καποιος φορεας που σε βοηθαει στην αρχη;να βρεις σπιτι,δουλεια κτλ;
    anast_10@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα είμαι 39 ετών και έχω ένα κοριτσάκι 10 ετών αυτή τη στιγμή εργάζομαι στο Δημόσιο αλλά δεν νιώθω καθόλου ασφάλεια και γνωρίζω ότι με έναν μισθό δεν θα μπορέσω να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου απέναντι στο παιδί μου.. Είμαι πτυχιούχος Νηπιαγωγός και έχω προυπηρεσία σε κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών. Θα ήθελα να ξέρω εαν θα μπορούσα να έχω ένα καλύτερο μέλλον στην Αυστραλία και πως θα μπορούσα να βρω εκεί μία δουλειά εφόσον δεν έχω κανένα συγγενή.Θα σας ήμουν υπόχρεη εαν θα μου απαντούσατε sofiatsekoura@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημερα ειμαι 22 χρονων (εχω τελειωσει τεχνικη σχολη για νοσηλευτικη -ΤΕΕ- και εχω κανει πρακτικη ασκηση για 2 χρονια.Δεν ξερω πολλυ καλα αγγλικα) και ο συζυγος μου 31 χρονων (εργαζεται σε οικοδομη,μπορει και τα κανει ολα , ακομα και ανακαινιση.Δεν ξερει καθολου αγγλικα).Σκεφτομαστε να παμε μονιμα για Αυστραλια μαζι με τον 10 μηνων γιο μας.Η καταγωγη μας ειναι απο Αλβανια αλλα εχουμε χαρτια για ομογενεις.Τι πιθανοτητες εχουμε για να παρουμε βιζα?Και αν θα μπορουσε καποιος να μας βοηθησει για περισσοτερες πληροφορειες θα του ημαστε ευγνωμονες (artemi2011@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γεια σας ειμαι 24 χρονων εχω πατερα Ελληνα ο οποιος μεγαλωσε μεχρι και τα 18 του χρονια στην Αυστραλια ... Εχω συγγενη στην αυστραλια ο οποιος με ειπε να παω εκει για δουλεια θελω να ρωτησω τι χαρτια πρεπει να ετοιμασω διοτι οτι και αν διαβασα για την δικη μου την περιπτωση δεν εχω καταλαβει..!!!
    ( xristoslag@hotmail.com )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δε ξέρω αν θέλω να φύγω απο την χώρα που μεγάλωσα και αγαπάω τόσο πολύ, αλλα βλέπω ότι τα περιθόρια στενεύουν και θέλω να ξέρω αν πάρω την απόφαση να φύγω θα μπορώ να βρω μια δουλεια και να ζήσω εκει καλύτερα από δω; εχω τελείωσει τεε ιατρικώ εργαστηρίων(βοηθος ιατρικων και βιολογικών εργαστηριο) εχω κανει πρακτικη σε νοσοκομειο 1χρονο ειχα δουλεψει με προγραμμα 18μηνες σε νοσοκομειο και τωρα δουλευω σε ενα ιδιοτικο κεντρο ο αντρας μου ειναι ζαχαροπλαστης εχει δουλεψει πανω απο 10χρονια σε εργαστηρια ζαχαροπλαστικης τα αγγλικα μας ειναι μετρια. Εμεις μπορουμε να βρουμε μια δουλεια σε θεσεις με το αντικειμενο που εχουμε τοσα χρονια δουλεψει. Δεν εχουμε κανενα γνωστο στην Αυστραλια τι θα πρεπει να κανουμε και πως θα βρουμε δουλεια??? οταν τελειωσα το σχολειο ειθελα να παω εξω να σπουδασω αφου δεν καταφερα να μπω εδω σε σχολη τοτε μου ειπαν οτι δεν αναγνωριζετε το πτυχιο μου και οτι φαινετε οτι ειμαι αποφυτη γυμνασιου γιατι εμεις απο το τεε δεν περνουμε απολυτηριο λυκειο αλλα πτυχιο και δε μπορεσα να φυγω. θελω να ρωτησω αν με αυτο θα εχω προβλημα!!!!! markela_1980@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είμαι 24 ετών απόφοιτη ΤΕΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ και με εμπειρία μόνο 8 μηνών σε παθολογικό τμήμα.Ενδιαφέρομαι σοβαρά να φύγω στον Καναδά όπου έχω και καναδυό γνωστούς.Γνωρίζω αγγλικά σε επίπεδο LOWER αρκετά καλά.Δεν μπορώ όμως να μάθω εάν το πτυχίο μου έχει ισχύ εκεί???????.Αν μπορεί παρακαλώ να με κατατοπίσει κάποιος για το πού να απευθυνθώ για να λύσω απορίες που έχω.Το mail μου είναι elbatziou@gmail.com

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. οποια κοπελα θελει εργασια ας μου στηλει email policempekas@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ 41 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΟΣΟ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ.ΔΟΥΛΕΥΩ 19 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΗ ΚΑΙ 10 ΜΗΝΕΣ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ.Ο ΠΕΘΕΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙ VIZA?ΘΑ ΣΑΣ ΗΜΟΥΝ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ antreas693@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γεια σας. Είμαι 33 χρονών και ενδιαφέρομαι να πάω στην Αυστραλία για δουλεια. Είμαι απόφοιτος ΙΕΚ με κρατική αναγνώριση πτυχίου στα Οικονομικά, Λογιστικά και Διοικηση Επιχειρήσεων. Γνωρίζω αρκετά καλά αγγλικά και έχω 12ετή πείρα πάνω στο αντικείμενο μου. Σήμερα είμαι Planning & Reporting Analyst σε ελληνική εταιρεία πετρελαιοείδων. Έχω συγγενείς εκεί 2ου βαθμού (Θείους, Ξαδέρφια).
    Θα μπορούσατε είτε να μου δώσετε πληροφορίες είτε να σας στείλω κάποιο βιογραφικό;
    Ευχαριστώ.
    chrisovitsanosa@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΒΙΖΑ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ 48 ΕΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΙΜΕΙΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ koliasgiorgos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. kalispera.. eimai kopela 27 eton kai tha ithela na figo na metanasteuso australia..den exo kapoion siggeni ekei alla oute kapoio diko mou atomo... ta agglika mou eine metria.. kata poso diskolo eine na figo moni se mia kseni xora kai an tha vro amesos douleia....euxaristo.. annamaria111@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Είμαι 20 ετών,έχω Ελληνική υπηκοότητα.Έχω ενα απολυτήριο γενικού λυκείου.Δεν εχω τελειώσει κάποια σχολή,παρ'ότι έχω παρακολουθήσει 1 χρόνο ηχοληψία στα εργαστήρια του ΑΝΤ1.Έχω εργαστεί απο τηλεφωνητής,copy writter(εκδοτικό οίκο) ώς και σε μηχανουργείο(εργωστάσιο καλουπιών)Τα Αγγλικά μου είναι μέτρια.Έχω και 3 ειδικότητες ECDL.Με λίγα λόγια ανειδίκευτος εργάτης.Δεν έχω κανέναν συγγενή ούτε φίλο εκεί.Ποιές είναι οι πιθανότητες για να βρώ μια οποιαδήποτε θέση εργασίας εκεί? e-mail : l.g.r_ar@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλησπέρα. Είμαι 25 χρονών και έχω αυστραλέζικη υπηκοότητα από την μητέρα μου. Έχω απολυτήριο λυκείου και έχω τελειώσει την Σχολή Le Monde, τμήμα αρτοποιίας-ζαχαροπλαστικής. Τα αγγλικά μου είναι αρκετά καλά. Αυτή την στιγμή εργάζομαι ως ζαχαροπλάστης. Επειδή βλέπω την κατάσταση στην Ελλάδα ότι όσο πάει και χειροτερεύει σκέφτομαι την άνοιξη του 2012 να φύγω για Μελβούρνη. Υπάρχουν συγγενείς όπου μπορούν να με φιλοξενήσουν το πρώτο διάστημα. Θα ήθελα πληροφορίες σχετικά με την αναγνώριση του πτυχίου μου και τι χαρτιά χρειάζονται για να ξεκινήσω εργασία στην Μελβούρνη. Δεν έχω βρει ακόμα εργοδότη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. To mail μου είναι gismofatcat@hotmail.com, toulalits@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. geia sas!!!eimai 42 eton nosileftria me 24eti argasia se dimosio nosokomio (xeirourgio).h sxoli pou teliosa einai ΔΕ(dietous fitiseos).mporo na doulepso australia??? to mail mou:ntina_katri@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλησπερα σας!Ειμαι 26 ετων και ειμαι αποφοιτη ΤΕΙ Πολιτικος Δομικων Εργων. Εχω ακυσει οτι υπαρχει ζητηση για μηχανικους στην αυστραλια και θα ηθελα αν ηταν ευκολο να με ενημερωσετε εστω που θα μπορουσα να απευθυνθω για την διαδικασια μεταναστευσης και τα σχετικα.το email μου ειναι kanakousaki@gmail.com
    ευχαριστω εκ των προτερων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλημερα ειμαστε ζευγαρι 25 και 24 ετων ανυπαντροι εγω δεν εχω καποιο πτυχιο και το αγορι μου εχει πτυχιο ψικτικου απο ΤΕΕ.Θελουμε να παμε αυστραλια.Δεν εχουμε ομως καποιο συγγενη εκει.Τι μπορουμε να κανουμε?Ευχαριστω πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΩ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΘΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΚΑΤΙ .ΕΠΕΙΣΗΣ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΕΙΣ ΣΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΗΝΘΩ .Fan.s@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΓΕΙΑ ΣΑΣ,ΕΙΜΑΙ 25 ΧΡΟΝΩΝ Κ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ.ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΕ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ,ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ,ΟΙΚΟΔΟΜΗ Κ ΑΛΛΑ ΛΟΙΠΑ.stefanospap_1986@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ 37 ΕΤΩΝ Κ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΕΧΩ ΠΤΥΧΙΟ ΧΩΜΑΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ.ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΗΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟ ΑΓΚΛΙΚΑ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ. ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΙΑ dimitrissofiko@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ειμαι κατασκευαστης αλουμινιου σιδηρου,ειμαι 28 χρονων και εχω 13 χρονια προυπηρεσια,γνωριζω μετρια αγγλικα,και θελω να φυγω για αυστραλια με την οικογενεια μου (την γυναικα μου και το παιδι μου)που μπορω να απευθυνθω γιατι στην πρεσβεια δεν βρηκα καμια ακρη,μηπωσ γνωριζει καποιος τι προυποθεσεις χριεαζονται για να φυγει καποιος και τι διαδικασιες? ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ michail@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Kαλησπερα,ειμαι επαγγελματιας οδηγος κατοχος επαγγελματικης αδειας ,A,B,C,D,E και θελω να εργασθω στην αυστραλια.
    Mπορω να εργασθω με το διπλωμα που εχω εκει ?
    Aν οχι, μπορω να το μετατρεψω σε αυστραλιανο η
    πρεπει να το ξαναβγαλω απο την αρχη, και αυτο ειναι μια χρονια διαδικασια, οποτε θα μου απετρεπε το σχεδιο περι μεταναστευσης.
    Eυχαριστω προκαταβολικα οποιαδηποτε βοηθεια.
    Eπικοινωνια mpampis_semertzidis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλησπέρα και Καλή χρονιά!! Είμαι απόφοιτη Νομικής Σχολής Αθηνών. Αυτή τη στιγμή κάνω την άσκησή μου, η οποία τελειώνει το 2013.Παρ όλα αυτα ψάχνω διάφορες πληροφορίες γαι το εξωτερικό. Οποιος μπορεί να με διαφωτήσει σχετικά με το τι πιθανότητες θα έχω στην Αυστραλία να ασκήσω επάγγελμα δικηγόρου ή παρεμφερές, αν εχει ζήτηση και ποιες οι προυποθέσεις να μου στειλει ενα mail στο hliana87@yahoo.gr.Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Geia sas k apo emena eimai 33 xronon, exw ptyxio apo OAED os mixanikos autokiniton, exw ergasti os mixanikos 3 xronia os politiko prosopiko sto strato k 6 xronia ekso ston idiotiko tomea (mavra os sinit8os ellada) exw spoudasi Pol, Mixanikos stin italia alla dystixos gia oikonomikous logous stamatisa sto 3 etos. exw diploma odigisis A, B, G, E, kserw k odigw apo to paramikro autokinito eos baria xwmatourgika mixanimata. Milaw, Italika, Aglika k Ellinika enoite, 8a i8ela na rwtisw ti prepi na kanw gia na anagnorisw to diploma mou kai to ptyxio mou gia tin Australia??? pou prepi na paw??? ti 8a prepi na proskomisw???? sas PARAKALW an kapios kseri kai exi kani kati analogo as m dwsei ena xeraki.
    teli128@yahoo.com
    euxaristw gia ton xrono sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Geia sas eimai 22 xronwn, den exw syggeneis sthn aystralia omws tha hthela na metanasteusw ekei.kserw polu kala agglika kai eimai teleiofoith filologias.to septemvrh pairnw to ptyxio mou.tha hthela na mou dwsete plhrofories sxetika me tis analoges kinhseis pou tha prepei na kanw gia na mporesw na paw ekei dhladh ta xartia pou xreiazontai kai ola ta sxetika alla akomh kai ti pithanothtes exw na parameinw ekei kai na vrw mia douleia. Euxaristw polu! joannejm@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. eimai 29 xronon kai o antras mou eimnai mixanikos aftokinito kai aftos einai 29

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. geia sas!!!eimai 29 eton nosileftria .h sxoli pou teliosa einai ΔΕ(dietous fitiseos).mporo na doulepso australia??? to mail mou:stamadova@mail.ru kai to agori m einai 29 xronon kai aftos psaxni douleia stin avstralia kai einai kai aftos 29 xronon kai exi spoudasi mixanikos aftokiniton ,zoume kai i duo stin ellada kai tremoume kathe fora gia tin katastasi tis elladas etsi opos pame se ligo den tha exoume psomi na fame foithistemas sas parakalo... ANNA KAI O GIORGOS SAS EVXARISTO

      Διαγραφή
  61. geia sas imai 21 eton thelo na pao stin australia geia dulia imai intraulikos ke boro na kano ke ales dules denisasllanis@hotmail.com sas evxaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλισπερα σας με λενε Γιαννη και ειμαι 36 ετων και η γυνεκα μου 35, θελουμε να παμε για εργασια και ενα καλιτερο αυριο στην αυστραλια ...εγω ειμαι τεχνεικος Η/Υ και Ηλεκτρονικος (Ειχα δικο μου μαγαζη με Η/Υ και αναλοσιμα, με αρκετη εμπιρια και στα δυο .) η γυνεκα μου εχει πτυχειο χειρηστου γερανον (χορης εμπιρια)θα ειθελα να μαθο αν μπορουμε να μεταναστεφσουμε εκει και τι χριαζετε (επισης η γυνεκα μου δεν ειναι ελλινηδα ακομη ,ειναι απο την ουκρανια )..το Email μου ειναι: my8os76@yahoo.gr
    Ευχαρηστο για των χρονο σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Γιά όσους ενδιαφέρονται να μεταναστέυσουν στην Αυστραλία, μπορούν να βρουν ένα εξουσιοδοτημένο δικηγόρο από το κράτος σε αυτή τη σελίδα (https://www.mara.gov.au/Consumer-Information/default.aspx).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. GIA SAS ,ME LENE MARINA 45- ARA ELLENHDA, DULEUO STO LONDINO EDO KE 1 XRONO , TELO NA VRO DOULIA STIN AUSTRALIA , SAN; IKIAKI VOITOS , I NA PROSEXO PEDIA I KATI PAROMIO , EUXARISTO, borite na epikinoniste me to email mou (vasilis.marina@mail.ru) i to til 00447598833786

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Gia sas,kai ego thelo na fygo gia Australia...eimai gennimeni ekei k tora tha epanekdoso to Australiano mou passport!!Kapou eiha diavasei oti boro na ekdoso taytohrona k gia ta pedia mou Australian passports!!Ishyei?
    Apo tin stigmi pou theoroume Australi ypikoos detha einai ligotera ta apetoumena eggrafa/proypothesis gia na ginoun dektoi stin Australia o syzygos mou k ta pedia?!!!
    Helppppp maria32greece@yahoo.com opios gnorizei kati :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Είμαι χειριστης χώμα τουρκικών μηχανημάτων με πτυχίο και 16 χρωνια προηπιρεσιας ενδιαφερομένων να δουλέψω όπουδιποτε στην Αυστραλία κατα κύριο λόγο σε λατομεία η ορειχια μόνο που δεν γνωρίζω αγγλικά μπορεί να με βοηθήσει κάποιος www.pantelis.pao13@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. gia sas ime 32 xronon pantremenos me 2 pedia . ime apo kipro. theloume na d oulepsoume stin eparxiaki afstralia ego ime xiristi antlias betou ,fortiga ,trailer ta teleftea 10 xronia i gineka mou asxolite me logistika mpori kapios na mas voithisi.dimitrislytras@hotmail.com

      Διαγραφή
  67. Γειά σας.Ονομάζομαι Αλέξανδρος,Ηλικια 18 Ετών,Απόφοιτος Τεχνικού Λυκείου Με Ειδικοτητα Τεχνικός Δικτύων Υπολογιστών. Αυτη την στιγμη εργαζομαι ώς Γυμναστής Σε μεγάλη αλυσίδα Γυμναστηρίων Αττικής.Επειδή βλέπω οτι δεν υπαρχει μελλον στην Ελλαδα και Επειδη "Ο Σοφός Βλέπει τον Κίνδυνο και φέυγει" Είμαι αποφασισμένος να Μεταναστέυσω στην Αυστραλία και Εφόσον το πετύχω εχω στόχο να παρω μαζί μου και την μελλοντική μου γυναίκα.Ευχαριστώ Παρα πολύ για το χρόνο σας.Ο θεός να σασ εχει καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Για σας. Είμαι εργολάβος εδώ και 20 χρόνια και έχω πολύ καλή γνώση στις ανάρτησης σπιτιών,πολυκατοικιών κ.α. όπως σας ανάφερα πιο πάνω έχω πολλά χρόνια πήρας και θα ήθελα να μεταναστεύσω στην Αυστραλία όμως είμαι 47 χρονών θα μπορούσατε να με βοηθήσετε με το τη χρειάζομαι και αν έχω πιθανότητες εύρεσης δουλείας στην Αυστραλία. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Γεια σας,είμαι φοιτήτρια αισθητικής και κοσμετολογίας στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και σχεδιάζω όταν τελειώσω τις σπουδές μου να μεταναστεύσω στην Αυστραλία όπου έχω και συγγενείς.Υπάρχουν επαγγελματικές ευκαιρίες σχετικά με αυτό που σπουδάζω στην Αυστραλία;;;Επίσης θα ήθελα να μάθω ποιο πτυχίο αγγλικών είναι αναγνωρίσιμο στην Αυστραλία!!!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. γεια σας εγω εχω τελειωσει δημοσιο ιεκ βοηθος μικροβιολογου και θα ηθελα να ρωτησω αν εχω ελπιδες με αυτο το πτυχιο να βρω δουλεια στην αυστραλια ή αλλιως αν γινεται να σπουδασω εκει για ενα καλυτερο πτυχιο ευχαριστω!e-mail athina_1991@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ειμαι απο πατρα εχω συγγενεις στη μελβουρνη στη βικτωρια θελω να μεταναστευσω για εργασια σας παρακαλω δεν ξερω τι πρεπει να κανω ειμαι 45 ετων αν μπορειτε βοηθηστε με ευχαριστω mail : gabrielkarampelas@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Έχω Αυστραλιανή Υπηκοότητα και έχω συγγενείς στην Μελβούρνη και θέλω να μεταναστεύσω για δουλειά αλλά θέλω να πάρω μαζί μου και την μέλλουσα γυναίκα μου δεν έχουμε παντρευτεί ακόμα πρέπει να παντρευτούμε στην Ελλάδα και μετά να φύγουμε για να μην έχει θέμα με την βίζα ή παντρευόμαστε στην Αυστραλία?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ο ανθρωπος ,που εχει το blog και ανεβασε το αρθρο ,δεν ειναι και γνωστης των μεταναστευτικων θεματων ,για Αυστραλια και λογικο...Οπως δηλωνει ,ειναι υπαλληλος του δικηγορικου συλλογου.Οποιος θελει να μαθει σχετικα με την μεταναστευση για Αυστραλια ,μπορει να ζητησει να μπει και να κανει σχετικες ερωτησεις ,σην ομαδα New Greeks in Australia ,στο fb
    https://www.facebook.com/groups/NewGreeksInAustralia/
    -ομαδα ,ειναι κι οχι σελιδα,γιατι υπαρχει και καποιος ,που ανοιξε μετα ,σελιδα με το ιδιο ονομα ,που καμμια σχεση δεν εχει με πληροφοριες για μεταναστευση ..Επισης ,πολυτιμο ειναι και το patriotaki.net.

    υγ Δεν υποτιμω το blog ,που αναρτω το σχόλιο μου ,απλα ,οπως ειναι λογικο ,δεν ειναι υποχρεωμενος ο δημιουργος του ,να γνωριζει και ν απαντα ,σε θεματα μεταναστευσης.Μια αναρτηση ,ανεβασε ,με πληροφοριες ,σχετικες,απο αρθρο του Νεου Κοσμου κι ελπιζω να επιτρεψει το σχολιο αυτο ,που παραπεμπει καπου ,οπου θα βρουν πληροφοριες ,οι ενδιαφερομενοι,που οπως ειδα ,ειναι αρκετοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...